Pozytywne myślenie w harmonii z umysłem kosmicznego wymiaru.

Istnieje niewyczerpalna, nieskończona moc w każdym z nas, która umożliwia urzeczywistnienie wszystkich pragnień, ponieważ jest najpotężniejszą mocą we wszechświecie. I Ty możesz korzystać z tej mocy i to od ZARAZ!
Jeśli to uczynisz, czekają Cię fantastyczne, graniczące z cudem osiągnięcia na wszystkich poziomach. Dzięki tejże mocy możesz przyciągnąć odpowiedniego dla siebie partnera, czy towarzysza życia; możesz wydobyć ukryte talenty, uleczyć się z chorób, możesz polegać na niej, podejmując trudne decyzje. Czekają Cię tak wspaniałe osiągnięcia, jakich można pragnąć tylko w najskrytszych marzeniach.

http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik

wtorek, 3 maja 2011

Głęboka medytacja. Idealny sposób jednoczenia się z Bogiem.



Afirmuj rano i wieczorem następujące wspaniałe prawdy! Wyrób w sobie nawyk systematycznego powtarzania tych prawd! Odczuj je jako prawdziwe! Napełniaj słowa życiem i miłością i nadaj im prawdziwy sens!
"Wiem, że rozwiązanie moich problemów znajduje się w mocy kosmicznej wewnątrz mnie. Rozluźniam się teraz, jestem spokojny, coraz bardziej spokojny. przepełnia mnie pokój. Wiem, że Bóg - kwintesencja mocy kosmicznej - przemawia do mnie spokojnie, nie mąci. Jestem teraz zjednoczony z Bogiem, wierzę głęboko i wiem, że zostanie mi objawione idealne rozwiązanie moich problemów. Skupiam teraz myśli na rozwiązaniu problemów i wprawiam się w nastrój radości i wdzięczności, wierząc, że mój problem jest już rozwiązany. W moim życiu panuje teraz głęboka wiara i niezachwiane zaufanie, ponieważ takie nastawienie przynosi oczekiwane rozwiązanie problemu. Przepełnia mnie kosmiczna moc. Jest wszechpotężna i objawia się w moim życiu. Całe moje jestestwo raduje się z uwolnienia od problemów, jestem zadowolony i cieszę się z tego. To uczucie przepełnia mnie całkowicie. Dziękuję.
Obecność Boga objawi mi się uczuciem spokoju i wewnętrznego zrównoważenia. Odrzucam wszelkie napięcia i agresje, ponieważ łączę się teraz z nieskończoną mocą kosmicznego wymiaru. Wiem, ze potrzebna mi moc i mądrość do osiągnięcia spełnionego, cudownego życia. Wierzę w nieskończoną moc kosmiczną i staję się wolny. Afirmuję dalej i czuję, że pokój boski przepełnia mą duszę, mój umysł i całe moje jestestwo. Wiem, ze tylko spokojny umysł może znaleźć rozwiązanie problemów. Proszę kosmos o przewodnictwo. Jest we mnie pokój i tam pozostanie."

http://www.wellbiznes.info/gosiakarpik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz